Siam Park!!

                                                                     Hejsan!
Sola,bada pina colada! Idag körde Pappa oss till Son Siam som ligger cirka 20 minuter ifrån Mormors hus! Vi betalade 1000 baht,  i svenska pengar blir det 250kr för allt. Här kommer bilder:


 
Så här ser Slidern ut! ( Vi ska skicka Farmor med den här)


 
Jag till vänster och Stephanie till höger!


 
Vars är Pappa?!?!


 
Jag och Stephanie älskar att BADA!


 
Vi träffade en filmkändis på Son Siam!


 
Den här kändisen vill Pappa slita skallen av för hon spelar en elak roll i en serie som går på TV! I verkligheten är hon snäll!


 
Nu ska vi åka den här roliga saken! NOOOOT!


 
Jag ser rädd ut, Stephanie och Mamma tycker att det här ser kul att åka!


 
Rädd eller inte rädd! Det är frågan!


 
Vi har varit på Luleå kalaset NOOT!!


 
Sen trampade Jag och Pappa trampbåt!

                                                       HejDå!!

Kommentarer
Postat av: Stewen

Åkte ni den långa slidern?

2011-08-09 @ 11:37:51
Postat av: Melissa

Nää men vi tänkte men på vägen upp blev pappa skraj!!

2011-08-10 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0