Dag 2!!

                                                                    HeJ!!
Idag har vi varit på Fashion Island!! Stephanie köpte två par skor och jag köpte en gitarr! Först köpte Stephanie skorna och sen åt vi på (Ja ni vet det dyraste) Sizzlers!! Sen köpte jag gitarren. Sen gick vi på nån affär som heter Okashi, en väldigt bra affär där man kan köpa allt från småkakor till en stor chipspåse ( och då menar vi jättestor!) Ska lägga ut bilder nu! :



 
Melissa är förberedd!




 
Stephanie ser inte så glad ut!



 
Mamma är glad!


 
Pappa och hans Coleslaw, ost och bröd!



 Fattiga riddare!(mumsigt)



 
Fish n chips!(mammas mat)


 
Melissas Korv och Pommes!



 
Pappas och Stephanies Beef Loin!( dom åt likadant)



 
Min akustiska gitarr!!


 
Vi köpte glassen på Foodland!! I glassen finns det marsmallow och chokladbitar!


 
Jag ska äta upp glassen!!


 
Jag tog kort på Tuk Tuken igår!!

                                               HeJ Då!! Skriver imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0